Top 5...

Page 6 of 9 Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Next

Go down

Top 5... - Page 6 Empty Re: Top 5...

Post  Cowboy Breebop on Wed Feb 18, 2009 6:30 pm

Well Ballard, it's not like I don't agree with you on a lot of what you said or see your point at all... but, you proved your point... was this big thing really necessary? I think it bothers you that Cozy isn't reacting all crazy to it. Shouldn't we all just put our feelings aside? Now Cozy knows how you feel (as does everyone else) so maybe she'll try to work on it, consciously or subconsciously. And if she doesn't, well, she knows how you feel. I don't think you should expect this to turn into a bigger fight now. Let's just have fun like we all used to!!

*sambas away!*

_________________
Top 5... - Page 6 Pbucket
Cowboy Breebop
Cowboy Breebop
Admin

Number of posts : 859
Age : 30
Location : Grand River Tri-City, Ontario, Canaa
Registration date : 2008-12-30

View user profile

Back to top Go down

Top 5... - Page 6 Empty Re: Top 5...

Post  ballardmerross on Wed Feb 18, 2009 6:34 pm

*hits bree over the head with mel's bamboo stick*

SNAP OUT OF IT WOMAN! I'M SICK OF HER.


Well, in all seriousness, I could care less. If that's how she wants to react, then I guess that's fine.
Rolling Eyes

ballardmerross

Number of posts : 686
Registration date : 2009-01-11

View user profile

Back to top Go down

Top 5... - Page 6 Empty Re: Top 5...

Post  Hottamaletrain on Wed Feb 18, 2009 7:28 pm

Damn, I think I'm to late to be involved in the drama.... I guess no recap mention for me Crying or Very sad lol
Hottamaletrain
Hottamaletrain

Number of posts : 976
Location : Montclair, NJ
Registration date : 2009-01-01

View user profile

Back to top Go down

Top 5... - Page 6 Empty Re: Top 5...

Post  ballardmerross on Wed Feb 18, 2009 7:54 pm

and weren't you dying to be in the recap lol

ballardmerross

Number of posts : 686
Registration date : 2009-01-11

View user profile

Back to top Go down

Top 5... - Page 6 Empty Re: Top 5...

Post  Hottamaletrain on Wed Feb 18, 2009 7:57 pm

yeah, what luck huh?! Can you start some drama around 6pm Eastern today when I'm around a computer??? Very Happy
Hottamaletrain
Hottamaletrain

Number of posts : 976
Location : Montclair, NJ
Registration date : 2009-01-01

View user profile

Back to top Go down

Top 5... - Page 6 Empty Re: Top 5...

Post  ballardmerross on Wed Feb 18, 2009 8:14 pm

oh most definitely,

ballardmerross

Number of posts : 686
Registration date : 2009-01-11

View user profile

Back to top Go down

Top 5... - Page 6 Empty Re: Top 5...

Post  Hottamaletrain on Wed Feb 18, 2009 8:47 pm

sweet! I got a list of people I consider bitches and hoes. Can't wait to put it out there!
Hottamaletrain
Hottamaletrain

Number of posts : 976
Location : Montclair, NJ
Registration date : 2009-01-01

View user profile

Back to top Go down

Top 5... - Page 6 Empty Re: Top 5...

Post  ballardmerross on Wed Feb 18, 2009 9:09 pm

I'm down with the bitches and hoes, are you?!

ballardmerross

Number of posts : 686
Registration date : 2009-01-11

View user profile

Back to top Go down

Top 5... - Page 6 Empty Re: Top 5...

Post  LucyInTheSky_08 on Wed Feb 18, 2009 10:09 pm

jonny and cozy...

you guys are amazing cheers
LucyInTheSky_08
LucyInTheSky_08

Number of posts : 119
Registration date : 2008-12-30

View user profile

Back to top Go down

Top 5... - Page 6 Empty Re: Top 5...

Post  ballardmerross on Wed Feb 18, 2009 10:31 pm

Suspect hmmmmmmmmmmm

ballardmerross

Number of posts : 686
Registration date : 2009-01-11

View user profile

Back to top Go down

Top 5... - Page 6 Empty Re: Top 5...

Post  Hottamaletrain on Wed Feb 18, 2009 10:43 pm

Look, there goes someone on my list right now! LOL Very Happy



JK Lucy!
Hottamaletrain
Hottamaletrain

Number of posts : 976
Location : Montclair, NJ
Registration date : 2009-01-01

View user profile

Back to top Go down

Top 5... - Page 6 Empty Re: Top 5...

Post  ballardmerross on Wed Feb 18, 2009 10:50 pm

oh please you know your telling the truth, lol

ballardmerross

Number of posts : 686
Registration date : 2009-01-11

View user profile

Back to top Go down

Top 5... - Page 6 Empty Re: Top 5...

Post  AdultCookies on Wed Feb 18, 2009 10:59 pm

:/

_________________
you look like a rabbit
AdultCookies
AdultCookies
Admin

Number of posts : 1744
Age : 29
Location : Wonderland
Registration date : 2008-12-30

View user profile http://pankocholofresa.livejournal.com

Back to top Go down

Top 5... - Page 6 Empty Re: Top 5...

Post  awkward_silences on Wed Feb 18, 2009 11:03 pm

Damn, y'all are just chalk full of bitch today, aren't you. lol

Well I'm gonna go avoid the drama and play Kingdom Hearts II and eat breakfast and shamelessly promote Dead Like Me: Life After Death again. Very Happy
awkward_silences
awkward_silences

Number of posts : 171
Age : 27
Location : Yay Areaaaa, CA
Registration date : 2009-01-03

View user profile

Back to top Go down

Top 5... - Page 6 Empty Re: Top 5...

Post  AdultCookies on Wed Feb 18, 2009 11:05 pm

i'm going to promote Transformers 2: Revenge of the fallen now in HD.

_________________
you look like a rabbit
AdultCookies
AdultCookies
Admin

Number of posts : 1744
Age : 29
Location : Wonderland
Registration date : 2008-12-30

View user profile http://pankocholofresa.livejournal.com

Back to top Go down

Top 5... - Page 6 Empty Re: Top 5...

Post  Jonny-boy on Wed Feb 18, 2009 11:20 pm

awkward_silences wrote:Damn, y'all are just chalk full of bitch today, aren't you. lol

Well I'm gonna go avoid the drama and play Kingdom Hearts II and eat breakfast and shamelessly promote Dead Like Me: Life After Death again. Very Happy

HI ERIK!
Jonny-boy
Jonny-boy

Number of posts : 1303
Age : 30
Location : Beaumont, Texas, USA
Registration date : 2008-12-30

View user profile http://www.myspace.com/standupmotherfucker

Back to top Go down

Top 5... - Page 6 Empty Re: Top 5...

Post  ballardmerross on Wed Feb 18, 2009 11:25 pm

taking DEAD LIKE ME off the air was the worst decision the new CEO of SHO could have everdone, stupid, so stupid, that show was so freaking awesome

ballardmerross

Number of posts : 686
Registration date : 2009-01-11

View user profile

Back to top Go down

Top 5... - Page 6 Empty Re: Top 5...

Post  Cowboy Breebop on Wed Feb 18, 2009 11:40 pm

The movie was pretty good as far as TV-turned-movies go, but I don't know, it didn't make me laugh as much as the TV series.

_________________
Top 5... - Page 6 Pbucket
Cowboy Breebop
Cowboy Breebop
Admin

Number of posts : 859
Age : 30
Location : Grand River Tri-City, Ontario, Canaa
Registration date : 2008-12-30

View user profile

Back to top Go down

Top 5... - Page 6 Empty Re: Top 5...

Post  awkward_silences on Wed Feb 18, 2009 11:52 pm

Yeah, it's because of Cameron influencing all the characters. The show was incredible with everyone acting the way they did. I fuckin' loved that ensemble, and frankly, without the original Daisy and without Rube there, the ensemble isn't as complete. I'd be SO happy if they brought the series back, so I'm really hoping the movie does well.

Dead Like Me 4 Life!!!!
awkward_silences
awkward_silences

Number of posts : 171
Age : 27
Location : Yay Areaaaa, CA
Registration date : 2009-01-03

View user profile

Back to top Go down

Top 5... - Page 6 Empty Re: Top 5...

Post  BlackAmaranth_22 on Thu Feb 19, 2009 1:50 am

i heart u Jonny, Cozy , And Lucy.
i dont see why everyone is freaking out at cozy for likeing my pics. Bree doesnt hate me either...at least i dont think she does. i guess ballard is the only one who does. owell. his vote dosent count. he got eliminated fast and he's not even a judge. so idk why he pretends he knows what he's talking about.
Mikiel...idk how to spell ur name but i dont have a problem with you so idk why you have one with me?
owell.
BlackAmaranth_22
BlackAmaranth_22

Number of posts : 45
Age : 27
Location : Wisconsin
Registration date : 2008-12-30

View user profile

Back to top Go down

Top 5... - Page 6 Empty Re: Top 5...

Post  ballardmerross on Thu Feb 19, 2009 1:59 am

new post idea

ballardmerross

Number of posts : 686
Registration date : 2009-01-11

View user profile

Back to top Go down

Top 5... - Page 6 Empty Re: Top 5...

Post  BlackAmaranth_22 on Thu Feb 19, 2009 2:00 am

lol...ahahaha
BlackAmaranth_22
BlackAmaranth_22

Number of posts : 45
Age : 27
Location : Wisconsin
Registration date : 2008-12-30

View user profile

Back to top Go down

Top 5... - Page 6 Empty Re: Top 5...

Post  ballardmerross on Thu Feb 19, 2009 2:03 am

don't laugh it's not funny! oh yeah, connan it's time for the drama! so bring it bitch!

ballardmerross

Number of posts : 686
Registration date : 2009-01-11

View user profile

Back to top Go down

Top 5... - Page 6 Empty Re: Top 5...

Post  BlackAmaranth_22 on Thu Feb 19, 2009 2:05 am

lol.
u just sound dumb.
its funny reading what your saying...
pathetic to.
BlackAmaranth_22
BlackAmaranth_22

Number of posts : 45
Age : 27
Location : Wisconsin
Registration date : 2008-12-30

View user profile

Back to top Go down

Top 5... - Page 6 Empty Re: Top 5...

Post  ballardmerross on Thu Feb 19, 2009 2:06 am

you have no idea!


oh yeah....bitch

ballardmerross

Number of posts : 686
Registration date : 2009-01-11

View user profile

Back to top Go down

Top 5... - Page 6 Empty Re: Top 5...

Post  Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Page 6 of 9 Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Next

Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum